اس ام اس سیتی

اس ام اس سیتی

همه نوع اس ام اس

انواع مرد.
اروپایی = یه زن داره و یه دوست دختر . زنش رو بیشتر دوست داره.
امریکایی = یه زن داره و یه دوست دختر . دوست دخترش رو بیشتر دوست داره.
ایرانی = 4 تازن داره و 10 تا دوست دختر . ننه اش رو بیشتر دوست داره.

 

به غضنفر ميگن با اداره جمله بساز، ميگه: ا؛ داره بارون مياد!!

 

ازیکی می پرسن دوست داری چه جوری بمیری؟

می گه مثل پدربزرگم در خواب و آرامش. نه مثل مسافرهای اتوبوسش در ترس و وحشت!!!

 

مردي كه در و پنجره مي ساخت رفته بود خواستگاری، پدر عروس پرسيد: آقا داماد چه کاره اند؟ داماد خواست کلاس بذاره گفت: من ويندوز نصب مي کنم.

 

 

غضنفر برای بار اول نماز خواند گاوش مرد ، روز دوم نماز خواند الاغش مرد ، روز سوم زنش گفت پیاز نداریم گفت خدا شاهده بلند میشم دو رکعت هم خرج تو میکنم.

 

یه روز سه تا دیوونه رو می اندازن تو یه اتاق دو تاشون مى رقصن، یکیشون هم میگه:
سبز - آبى - قرمز
ازش می پرسن چرا این جورى می گى؟ میگه من رقص نورم

 

مرد: زن! تو چرا رفتی باز سه دست لباس نو خریدی، آخه نمی گی من از کجا پولشو بیارم؟ زن: عزیزم، می دونی من اصلاً آدم فضولی نیستم!

 

یارو دستش شکسته بوده، میره دکتر، دستشو گچ می گیرن. از دکتر می پرسه: آقای دکتر! بعد از اینکه گچ دستمو باز کنم آیا می تونم سنتور بزنم؟ دکتر می گه: البته، حتماً. یارو می گه: چه عالی! چون قبلاً نمی تونستم!

 

دوستان عزیز نظر یادتون نره

راستی ما براتون پیغام داریم:

پیغام ساندرا:دخترا بیاین روی این پسرارو کم کنیم تا میتونید نظر بدین باشه؟هرچی بیشتر نظر بدین بهتره آفرین...منو ضایع نکنین

پیغام شروین:بچه ها بیاین بترکونیم دفعه قبلی باختیم ایندفعه نباید ببازیم تا میتونید نظر بدین باشه؟...راستی خصوصی ندین

ما باید روی این دخترارو کم کنیم

 

 


نظرات شما عزیزان:

مهلا
ساعت23:40---7 مهر 1390
سلــــــــام وبلاگ قشنگی دارید به منم سر بزنید خوشحال میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مدیر وبلاگ:ساندرا دستیار:شروین ׀ تاریخ: جمعه 25 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , xn--mgbaam6bca5ls4cba.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com